Torsdag

Yes torsdagen är nästan över. Torsdag betyder helg och jag tackar för det. Har varit i skolan några timmar idag, gjorde bland annat ett quiz som jag jättebra. Sen har jag fått gå till banken för tredje dagen i rad då mitt kort har krånglat, men nu fick jag äntligen till det, så har fixat med hyran osv. 
Idag syndade jag också, köpte mc Donalds på vägen hem trots att jag och Pelin Dietar just nu. Inga kolhydrater. Vi har ätit alldeles för mycket pasta på senaste.. Men yes, jag unnade mig det då jag visste att jag skulle hem och typ flytta in i tvättstugan.

Nu ligger jag här i sängen, nyduschad, och försöker bli av med min huvudvärk. Tror det är migrän på G. Men ett löfte är ett löfte. Var lite oklart vart jag skulle ut ikväll men efter några om och men så blir det 1oak, den enda riktiga klubben vi hänger på. Blir upphämtad av Ashfib om drygt en timma så jag borde sätta igång med smink. 

Såhär tråkigt klädd är jag typ alltid i skolan. Vill bara vara bekväm och orkar inte vakna tidigt för att fixa mig. Tjo mitt stökiga rum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0