Strolling around

Gårdagen var toppen, var och käkade supergod middag på Aventine och sedan vidare för drinkar. Kom hem senare än tänkt så jag och Pelin sprang bars upp till spare room en snabbis för att säga hej till våra vänner. Sedan gick vi hem och somnade ännu en gång med detsamma. 

Idag har vi sprungit runt lite överallt. Åkte först till the grove och sedan spenderade vi flera timmar i Beverly center, jag har ju en jäkla tight budget just nu så köpte bara en ny plånbok då den jag har håller på att completely falla isär, samt en vit enkel T-shirt då det är något jag har saknat. En streetstyle fotograf kom för första gången fram till mig idag för att ta lite bilder, kändes kul, men jag var för borta i huvudet för att fråga vart bilden skulle hamna haha.

Väl hemma svek vi våran diet ännu en gång och båda lagade stora pastarätter, mumma!! 
Nu är det snart dags att börja fixa oss igen, kör på 1oak även ikväll då en tjejkompis fyller år, sedan får vi se om vi hinner svänga förbi något annat ställe, men tyvärr så är ju jag och Pelin experter på att vara sena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0