Jag saknar er!

Det är ju inte bara så att en massa saker har hänt för mig sedan jag flyttade hit, Sverige står inte direkt stilla och saker händer mina nära och kära hela tiden.
Vänskaper som har varit väldigt starka är kanske inte det längre, samt många vänskaper som bara har stärkts sedan jag lämnade Sverige.
Jag har inte varit den bästa på att höra av mig, och det sticker jag inte under stolen med, men många andra har inte heller varit så bra på att göra det, det är ju trots allt oftast två människor i en relation och det är sällan endast bara en persons fel att en relation har dalat.

Men måste bara säga att jag är så glad för många av mina vänners skull. Känns som att alla har blivit äldre(ja literally också), folk har liksom kommit någon vart i livet. Flera har riktigt bra jobb, andra pluggar, några har hittat lyckan, och någon är gravid. Och jag är så glad för er alla, cheezy jag vet (samt så vet jag att Pelin kommer flina när hon läser detta, FU), men det är bara sanningen. Även jag har vuxit, en massor. Shit vad jag har vuxit när jag tänker efter haha. Inte alls samma lilla tjej som sitter här och skriver, som hon för 2 år sen som satt i sin lägenhet i Hägerstensåsen.

Speaking of, fan vad jag saknar min lägenhet och min vove. Vaknade upp för några dagar sedan och grät, och jag kan säga att jag kanske har gråtit av hemlängtan max 2-3 gånger sedan jag kom hit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0