-

Tjena.
Har inte mått så bra på senaste, så har blivit lite glest med inlägg här och istället fokus på annat. 
En liten blandning mellan fysisk och psykisk ohälsa. Och det där lät 100 gånger värre än vad det egentligen är haha. 
Känt mig ledsen, förvirrad och frustrerad. Men efter samtal med min kära mor igår så känns det lite bättre.   

Annars är det väl inte så mycket som har hänt. Har valt mina kurser för vårterminen samt bestämt mig för att läsa en nutrition kurs över vintern, online. 
Varit ute och partajat i helgen, inga galna kvällar men det var kul. 

Finals startar nu så det blir till att försöka fokusera helt på plugg nu de närmsta två veckorna. All in! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0