4 veckor

Allt är klart.
I måndags fick jag mitt amerikanska visum godkänt. Visumet var det ända jag hade kvar som hängde lite som ett tungt grått moln över mig. Kan säga att jag utan tvekan aldrig har varit så nervös i hela mitt liv. Det var en obeskrivlig lättnad som kom när hon bakom disken sa "your visa has been approved".

Nu är det faktiskt bara att vänta. Och i skrivande stund så är det 4 veckor kvar. 28 dagar. Snart är jag där.
Och inte nog med att jag ska flytta till mitt drömland - jag har även träffat världens underbaraste människor som jag åker med.

Folk har hela tiden frågat om jag är nervös, och jag har sagt att det kommer jag nog inte vara förens när jag har fått mitt visum.
Och nu jävlar, det pirrar i min mage heeeela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0