Bullshit

Måste bara lätta mitt hjärta lite. Först och främst, nej jag är ingen ängel, och har också pratat om folk bakom deras rygg, men jag undviker gärna skitsnack. Framförallt skitsnack om vänner som står en nära, eller någon gång var gjort det. Jag blir så jävla irriterad och trött på folk som lever på att snacka skit on andra men sedan ändå umgås med personen.
Först och främst, om ni ogillar människan och dens beteende, varför ungås med hon/han!?
För det andra, om du nu snackar skit trots att ni gillar människan, och bara gör det för att ni mår bättre av det, allvarligt sök hjälp!

Vet inte hur många gånger jag har suttit emellan människor som snacka skit om varandra till mig. Jag får damp på er!

Som sagt, jag stör mig också på människor(ja ni märker ju det), och jag berättar det för andra ibland, men jag försöker ofta hålla saker för mig själv och låter alltid personer lyssna på allas historia om något bråk har uppstått. Men somliga lever ju för sånt här.
Och ännu en gång, umgås inte med någon om det ända du gör är att snacka skit om den i andras sällskap, med lite ros ibland. För i själva verket så tycker du nog inte om personen så mycket.

Så tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0