Note to myself

Även om jag envisas med att allt är mitt fel så mååååste jag inse att det faktiskt inte är det den här gången(samtidigt som jag skriver det här så tänker jag "ja men jag gjorde ju faktiskt inte så, och jag betedde mig ju så, jag sket i det"osvosv).
Åh det är så frustrerande, jag liksom tar emot allt och tänker att jag kanske förtjänar att bli illa behandlad.

Nej om man kanske ska ta och resa bort ett tag.
Tove vad säger du?







Ps Tove, Från utifrån dessa bilder så vill jag bara säga att du gör mig ganska instabil och full(ful). heeeeeeeeh

Kommentarer
Postat av: Tove

Vi drar NUUUUUUU och stannar för typ .. Evigt ? Aldrig växa upp och leva för evigt, wuhuhuhuiiuuuuu!!!!

2012-05-04 @ 23:04:10
URL: http://Http://towes.blogg.se
Postat av: Tove

Ps, du är inte den enda jag gör instabil / ful / full , jag gör tydligen mig själv det också! Ska vi sikta mot shottrekord?

2012-05-04 @ 23:05:14
URL: http://Http://towes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0