Drömmar

Åh, inatt drömde jag om flera människor som jag saknar så otroligt mycket. Människor som jag spenderade hela min sommar med, människor som bor i andra städer nu.
Jag kan inte låta bli att tänka på vattenkrig i gränder när solen började gå upp. Eller att komma vinglandes på bargatan och hela tiden få stanna upp för att ge alla en kram, mina fina.
Alltså ALLA jag träffade på Rhodos och som jag spenderade sommaren med, har en varsin plats i mitt hjärta. Dom kommer aldrig glömmas bort. För vi delade så mycket glädje, vi var arga, vi grät ibland, men man kunde alltid prata med någon, även om det kanske var någon som man inte hade kommit särskiljt nära, så sitter i samma sits. Hade hemlängtan, var irriterad över någon kille, pratade om någon turist som hade gjort lite för många felsteg, eller något så enkelt som att tipsa varandra vilka som det var lätt att sälja till.
Jag saknar er allihopa så otroligt mycket, och det gör nästan lite ont att veta att alla nya workers snart kommer ha den bästa sommaren i sitt liv, samtidigt som vi "veteraner" glöms bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0