The way you make me smile

Hej finisar. Jag har gått och blivit sådär jättesjuk igen som jag blir ibland, igår kändes det som att jag var nära döden och ville ringa en ambulans till mig själv(haha). Idag är det däremot bättre och jag har kunnat ställa mig upp några gånger utan att känna att jag är påväg att falla ihop.
Det suger att jag blev så sjuk igår så jag och Josefin skulle ha en ordentlig champagne yra på rose, men allt gick bra utan mig på plats, hehe, kommer väl nya chanser att ställa till med något skoj :)

Nu ligger jag i sängen och vågar inte riktigt somna, jag har dom värsta feberdrömmarna man kan tänka sig när jag är sjuk. Inatt drömde jag om monster människor som mördade folk med stora osthyvlar, tillslut kom dom hem till mig och när jag gjorde motstånd och försökte komma därifrån så började dom hugga sig själva(?), jättekonstigt att dom inte gav sig på mig, men jävligt läskigt var det och från tidigare drömmar jag har haft så tror jag aldrig att jag är vaken på riktigt när jag väl vaknar. Haha problem problem..

Nää nu ska jag fortsätta kolla på tv och knapra tabletter, diklofenak i mitt hjärta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0