Lycklig

Om jag skulle beskriva hur jag mår idag så skulle det innebära lycka. Jag mår så otroligt bra, trots att jag är sjukt trött och hungrig. Allt går liksom åt rätt håll.

Igår var det alla hjärtans dag och det blev en toppen kväll. Jag och min fina Emma köpte med oss sushi och drog hem till André och Simon, där även Thell och en till tjej var. Vi åt, drack vin, pratade och kollade på filmer. Sjukt trevligt, mår så bra med rhodisar. Vi var kvar där till 2 på natten för att sedan bege oss hemåt för lite sömn.
Nu är jag påväg hem från skolan, ska sätta mig och panik-plugga, sedan ta en powernap. Ikväll kör vi middag på Fridays och sedan lutar det åt att gå till collage en liten stund.

Blir mycket plugg de närmsta dagarna, men från och med fredag så är jag "ledig" från skolan i en månad, så otroligt skönt med ett litet uppehåll mitt i all stress.

Nu ska jag koncentrera mig lite med att lyssna på musik, haha. Finns inget bättre än att lyssna på musik på bussen.
Puss på er alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0