#noonefightsalone

Det är ganska svårt att få fram ord för det som har hänt, det jag kan säga är att livet är så sinnessjukt jäkla orättvist. Jag tror på att Gud ger sina svåraste strider till sina tuffaste soldater, och kanske var det därför just Junior och Elsa fick ställa sig inför kampen mot cancer.
Den kämparglöd som Junior hade var helt otrolig och han har inspererat så många tusentals människor. Han klarade inte kampen om livet, men han gjorde så mycket mer.
Elsa har alltid varit min förebild, sedan jag var 6 år och träffade henne första gången. Jag minns hur cool jag tyckte att hon var, och att jag brukade tänka "när jag blir äldre så vill jag vara som henne". Inget av det där har ändras, och hennes styrka slutar aldrig förvåna mig. Elsa du är helt fantastisk och som någon skrev så tycker jag att ALLA borde ha en Elsa vid sin sida.
Det gör så ont i mig att veta att människor i min närhet lider. Men jag vet att hon är stark, och jag vet att hon klarar det även om hennes prins inte längre är vid liv.
 
Så mycket kärlek!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0