We are young

Halloj! Sitter och skriver på bussen, endast för att hålla mig vaken..

Först kan jag ju ta och säga att min studentskiva var helt otroligt äckligt jävla bra! Dans hela natten lång och alkohol i mängder (hehe).
Lördagen bjöd också på en utgång då vi firade Claudia på amba, hade en toppenkväll tills jag var påväg att svimma och min kropp halvt bröt ihop. Slutade med att min pappa hämtade mig. Nej jag var inte full.

Min kropp har varit helt ur balans den senaste veckan. Jag sover knappt, trots hur trött jag är, mår illa, huvudvärk, yrsel, magont och får "svimattacker", ändå så känner jag mig inte särskiljt sjuk. Har även fått konstiga utslag titt som tätt, ser lite ut som pyttesmå blåmärken.

Nu är jag påväg hem från skolan alldeles för tidigt, slutar egentligen 5. Men jag mår inte bra och hur svårt mina ögon har för att hålla sig öppna vill jag inte ens tala om.
Ska hem och krypa ner i sängen igen och hoppas på att må bättre om några timmar så att jag kan ta tag i lite(mycket) plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0