Hsqhekavh

Jag mår inte bra just nu. Har mösspåtagning imorgon, men jag vill inte gå för jag vill inte visa mig.
Usch vad min kropp försöker visa mig något, den bryter ihop mer och mer för varje dag som går nu.
Jag vill inte ens ha sommar, jag vill inte ta studenten, för det kommer inte hinna bli bra tills dess.

Vill bara stanna livet här och nu, ligga kvar i min säng tills jag mår bra igen.
Jag får kramper i kroppen flera gånger per dag, på olika ställen. Hostar på ett konstigt sätt så att jag tappar andan. Blir svimfärdig. Mår illa.

Sen ska vi inte ens prata om hur jag ser ut. Fyfan.

Jäkla klagoblogg det här har blivit nu. Men allvarligt talat så vet jag inte vart jag ska ta vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0