halsfluss

Jag har seriöst aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv. Jag har fått halsfluss och har aldrig kunnat tänka att det är såhär hemskt. Har varit på akuten två gånger för att jag typ tror att jag ska dö. Kvävs ju nästan för att mina halsmandlar är så stora. Pencillin äter jag, men det gör ingen skillnad verkar det som. Snart dör jag på riktigt.
Har varken ätit eller sovit på 4 dygnt, endast fått i mig vatten när jag ska svälja tablett, och det är inte mycket. Jag spyr blod. Det här är ett jävla helvete. Mamma är här och vaktar mig om nätterna för att jag inte vågar vara själv.
Första gången nu på några dagar som jag satte igång min dator, endast för att jag har lärt mig att jag ändå inte kan sova.
Sen fyller jag ju 18 på lördag, och börjar tvivla på om jag hinner bli frisk. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0