Sick

Ligger hemma med halsont. Nyser, blöder näsblod och knaprar tabletter. Varvar det med att gå promenader med hundarna i natten. Mörkrädda jag.

Jag är livrädd, rädd för att bli sjuk igen. Jag kommer inte klara det, låter töntigt, var ju inte dödssjuk. Men jag tror inte att någon förstår hur dåligt jag mådde och hur svårt jag har för att komma tillbaka. Jag har fortfarande inte kommit ikapp i skolan. Därav "ledigheten" 3 veckor medans de andra har praktik.

Hatar att se hur alla checkar in på olika uteställen, skriver statusar om hur kul dom har eller lägger upp bildern på sina utklädnader. Vafan, jag vill också ha kul!!

Fick iallafall ett fyllesamtal för någon timma sen som gjorde kvällen bättre. Max, du är bäst!

Bild från i onsdags då det blev en riktigt bra utgång


Kommentarer
Postat av: Erik

Kämpa på Kim, det blir bättre! :)

2011-10-30 @ 02:35:24
URL: http://www.erikg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0