Men du är nog den

Åh vad jag är sällskapssjuk ikväll, ändå gör jag inget åt det. Känner mig rastlös, Malte är inte hemma heller så det känns lite tomt att inte ha honom liggandes bredvid, hehe.
Begav mig ut på stan idag för att kolla lite kläder, leta efter skor och en jacka. Men hem kom jag endast med en stickad vit polotröja (döööfin och skön).
Just nu lever jag lite farligt då jag precis har fixat visa kort och internetbank. Jag sitter här och kikar på shoppingsidor och framförallt resor helatiden, och nu när jag fortfarande har en del pengar kvar från min födelsedag så skulle det inte förvåna mig om jag råkar trycka på "boka" eller "köp". Hade fått köpstopp på mitt kort också igår, förstod inget alls. haha.

Min mobilblogg-app fungerar inte alls och det suger, för jag tyckte att det var riktigt bra att blogg.se äntligen hade kommit på något sådant. Men ikkeeeee!

Förövrigt så fick jag en fråga om jag ska jobba på Rhodos nästa sommar också, och jag har faktiskt inte en blekaste aning. Allt beror på hur livet ser ut då. Dessutom har jag ju hund nu, så det kommer nog hindra mig lite från att göra sådana saker i framtiden även fast min mamma inte skulle tacka nej till att ta hand om honom. haha. Men jag får helt enkelt se.
Om någon av er som kikar in här funderar på att göra något sådan, TVEKA INTE! kööör! En sommar av erat liv som ung måste ni spendera utomlands som säsongare. Det är det bästa jag har gjort :)


I lördags och söndags hade jag och Malte myskvällar:
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0