två dagar kvar

Igår blev hur bra som helst. Underbart god middag med mina fina vänner. Sedan åkte jag, Lisa, Matilda och Melina hem till mig för sex and the city marathon. Så himla himla värd kväll. Jag är så glad över de söta jag har. Tusen tack alla ni som kom igår för att säga hejdå till mig.

Idag har jag spenderar hela dagen med mamma, vilket jag kommer göra det två kommande dagarna också. Vi har shoppat lite kläder, och även smink + hygien prylar. Skönt att få det gjort. Har även börjat med packningen och lagt fram det som ska med.
Imorgon är det morsdag. Ska åka och köpa två par skor, tvätta, hämta mormor och sedan umgås med mormor, mamma och min syster hela kvällen. Kommer bli så bra.
Måndagsplanerna är också gjorda, halv 12 så ska jag färga håret, därefter blir det lunch med familjen inne i stan. Sedan är det dags att fixa allt det sista. Vid fyra tiden på natten så åker vi till Skavsta.

Förstår ni att det är så nära nu? Det gör inte jag. Igår när jag skulle säga hejdå till alla så kändes det så töntigt. Men när jag sedan kommer kolla på avskedsvideon alla har gjort till mig så kommer jag nog gråta en skvätt. haha.
Flygrädslan börjar även smyga sig på nu. Första gången jag flyger själv och jag är så jäääävla flygrädd. Bra va?

Nu är det snart dags att sova. See you!

Bild från igår.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej!

Hoppas allt är fint med dig! Hur länge ska du vara borta?

Hoppas du får det super! :)

/Erik

2011-05-29 @ 00:09:07
URL: http://www.erikg.se
Postat av: Nathalie

Du kommer få det super där nere! Lycka till på flyget (eller vad man nu ska säga till en flygrädd!?)ses i värmen :))

2011-05-29 @ 12:05:53
URL: http://nathaliesjokvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0