3 veckor

Inatt om tre veckor så åker jag. TRE VECKOR?? underbart!
Allt känns så sjukt bra just nu förutom att jag är sjuk, men frisk hinner jag bli. Har plugget upplagt också och det ser ut som att jag kommer hinna med allt, jag måste rättare sagt hinna med allt.

Såg att det var någon som frågade vart man kan stöta på mig på Rhodos. Jag kommer ju yra omkring i Rhodos stad väldigt mycket och framförallt sälja häften med bra erbjudanden på stränderna hela dagarna. Så utan tvekan så lär man nog mest sannolikt stöta på mig på stränderna. Men lägg till mig på facebook du som undrade: Kim Dolores Kangärde :)

Nu ska jag sova, har varit på hajk under dagen och gått 1,3 mil, är heeelt slut. Var tvungen att följa med under dagen pga betyget, så trots att jag var sjuk så har jag krigat. Men jag behövde som tur var inte sova kvar och blev skjutsad till haninge, det tackar jag gud för :)
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta lite om vad du ska göra på Rhodos, vad ditt jobb går ut på och hur du fick det osv? :) Kram!

2011-05-11 @ 11:16:36
Postat av: Anonym

ta på säkerhetstrosorna

2011-05-12 @ 11:58:45
Postat av: Anonym

jag har för mig att du skulle ta med dig datorn och blogga där? men i så fall, när du är där nere kan du väl beskriva hur en typisk festvecka ser ut? jag kommer ner med mina kompisar på onsdag morgon och åker igen på onsdagen där efter! är det mest drag på onsdagar, fredag osv? och lite annat tips vore jättesnällt! kram

2011-05-14 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0