2 veckor kvar

Oj vad tiden går fort.
Bloggade för en vecka sedan och då var det tre veckor kvar, nu är det helt plötsligt bara två??
Men jag pluggar på för fullt för att hinna med allt som ska bli klart innan jag åker, försöker samtidigt umgås med mina vänner.

Helgen har väl varit bra också. Tråkiga slut på alla kvällar bara. I fredags blev det mys med Cassandra och Josefin, vi käkade supergod middag på Fridays.
I lördags var jag hos två tjejer som jag ska jobba med i sommar, de hade lite folk hos sig och det var faktiskt väldigt trevligt. Natten blev dock inte lång, då jag skulle gå upp tidigt igår. Gick en modevisning i Brunogallerian som hette Young designers fashion shor, 20 unga grymma designers hade gjort några plagg var. Jag gick för Lina Alveus och hade en superfin shortsdress på mig. Var inne i stan från 12 till 21, så direkt när det var klart så begav jag mig hemåt för att kika på bigbrother.

Nu är det måndag. Jag ligger i sängen och skriver en historia tenta, kommer dock ingenstans alls.
Fy vad dåligt skrivet det här inlägget blev. Skitsamma, jag är dödstrött och arg.

Jag kommer blogga från Rhodos, och kommer skriva om en massa intressanta saker, för dig som undrade. Och så fort jag har kommit ner till Rhodos så kommer jag även förklara vad det är jag ska jobba med :)


Lina, jag och Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0