Lill lördag

Förlåt för att jag är så tyst, men jag har nog inte riktigt något att säga. Men jag mår bra, tror jag. Har kommit fram till en del beslut, och jag är så redo för en ny start nu. Börja om från början.
Igår(onsdag), så blev det spontan utgång med Lisa och Lina. Det behövdes, och vi hade det så himla kul. Dock blev stackars Lisas jacka stulen och det var ju mindre kul.
Ville bara uppdatera lite och visa att jag lever, nu ska jag dock slockna i min säng. Upp tidigt imorgon, fit for fight!
Puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Victor

Vill du göra min design???? Snällis :) Cassandra vägrar........ :(

2011-02-04 @ 12:54:27
URL: http://vmorsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0