Ovetande

Ibland brukar jag önska att ingen jag känner läste min blogg. Missförstå mig inte, men jag sätter upp så många gränser för mitt skrivande just för att jag vet att några människor i min omgivning brukar kika in här då och då. Jag skulle vilja att det bara var en massa människor som läste min blogg för att dom tycker att den är bra, inte att det är folk som läser min blogg för att dom känner mig och vill hålla koll på vad jag gör, hur jag gör och hur jag känner.
Och oj vilka känslor ni skulle få läsa om, jag skulle inte begränsa mig alls. Ioförsig vet redan de flesta av mina vänner allt som pågår, men det skulle vara bra om man fick spärra vissa inlägg ibland för vissa personer.
Vet inte riktigt alls vart jag vill komma. Men man kanske skulle starta en anonym blogg? Men hur ska ni hitta dit då?

Kommentarer
Postat av: F

Jag har en anonym blogg som nästan ingen i min närhet vet om vad den heter. Jag har sagt adressen till fyra personer som står mig nära men inga andra. Jag begränsar mig nästan ingenting vilket känns väldigt skönt att bara kunna skriva om just det man känner för. Ofta handlar det om ganska jobbiga saker och det brukar hjälpa mig att få det ur huvudet om jag skriver ner det.

Men jag förstår ditt problem med att det inte är så många som hittar dit om man är anonym... Tyvärr så blir det ju inte så många så man får väl nöja sig med de få kommentarer man får, om man nu vill vara helt anonym.

Även om man inte får så mycket kommentarer så tycker jag det är skönt att ha bloggen så att man kan skriva av sig helt enkelt :)

2011-09-27 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0