Middag hos pappsen

Hej på er.
Kom hem för en liten stund sen efter att ha spenderat kvällen hos min pappa. Min kusin, morbror och hans fru var där vilket var jättekul då jag inte har träffat dom på ett bra tag. Sedan var det även pappas girl, hennes dotter och Mika.
Jag hade egentligen tänkt att dra ut och hitta på något skoj, men det blev sent och jag är så jääääkla trött så att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Så trots lockande idéer så blev det tillslut hemgång iallafall. Känns som rätt val nu när jag ligger här i min säng.

Tänkte släcka datorn nu och falla in till sömns. Imorgon så sa jag och kussen ut på stan och kolla lite i affärer, så jag ska vara pigg och glááá!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0