Jag är så glad

Vet ni? Jag åker om 32 dagar typ, eller 31 kan man nästan säga. Är det inte sjukt? Det har redan gått en månad sen jag sa att jag åker om "redan" två månader. Jag är dock nästan lite rädd för hur snabbt den här månaden kommer gå, känner mig redan stressad. Mycket ska planeras och fixas, sen ska jag även hinna med allt plugg och shopping(hehe). Men jag är så lycklig, en månad kvar i Svergie och sen beger jag mig långt härifrån för en oförglömlig sommar. Det kommer bli så bra, jag vet det. Har dessutom träffat några av dem jag ska jobba med, och även det känns väldigt bra.

En månad kvaaar, hoppas det går jättejättefort. Vill åka nu!!

Nykter bild, ooo ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0