Bra kväll igår. En av de värsta dagarna i ...

img_9827 (MMS)

Bra kväll igår. En av de värsta dagarna i mitt liv idag. Jag var inte ens full igår, ändå så är jag så jäkla dunderbakis idag så det finns inte. Ligger helt förlamad i min säng och har gjort det hela dagen. Jag har kommit fram till att jag inte ska dricka vin nu på ett jäkla bra tag, mår så sinnessjukt dåligt av det.    P.s jag har jättefina vänner, och jag är så glad just nu när allt har börjat falla på plats. Och Cassandra, me miss you to och självklart ska du sova hos mig någon dag i veckan!!  Nu ska jag dricka lite smoothie och sen försöka somna. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Om jag minns rätt har du hårförlängning med keratinvax? Kan du inte berätta lite om hur mycket det kostade/om det är bra för håret/om det "passar" bra in med ditt riktiga osv, hade varit SUPERsnällt! Funderar också på att göra det nämligen. Kram

2011-04-11 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0