Mamma

Imorgon åker världens bästa mamma till Florida och Karibien. Jag är oerhört glad för hennes skull, att hon ska få åka på en sådan fantastisk resa. Ändå så är jag så himla ledsen. Jag är förmodligen världens största mammagris om jag ska vara ärlig, och jag tycker det är så himla jobbigt att jag ska vara utan henne i två veckor. Speciellt med tanke på hur allt har varit de senaste veckorna, då hon har varit min räddning. Dessutom är jag flygrädd, och jag är mer flygrädd när hon ska flyga än när jag ska göra det. Det är hemskt.
Men jag är som sagt jätteglad för hennes skull ändå, och om två veckor kommer hon hem.

Ville bara dela med mig lite av mina tankar just nu. hiho.

Älskar dig mamma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0