Världens finaste kommentar

Postat av: alice
Hej! Jag måste bara säga att du har varit min inspirationskälla, mentalt stödd o.s.v jag ska bara säga: DU ÄR BÄST! <3 Du är dig själv (hoppas jag) lever livet och tar dig genom kriser som vilken stark människa som helst hade gråtit sig igenom.Sluta aldrig vara dig själv! Vi är många som stöttar dig! <3 :D


Det är inte så särskilt ofta jag får kommentarer, men ibland händer det. Förut var det mer i mina gamla bloggar, nu är det mindre.
Men det här var den finaste kommentaren som jag någonsin har fått! Blev helt varm i hela kroppen. Tack Alice för att du lös upp min dag.
Åh så glad chey jag blev nu :)
pusssss

Kommentarer
Postat av: elsa

HUR gulligt! :)

2010-10-09 @ 12:15:52
URL: http://elsa.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0