No one wants forever

Jag sliter som aldrig förr. från nio till sex. Skriver artiklar, som alla faktiskt har blivit publicerade på Nyheter24. Det är helt sjukt lärorikt.
Är otroligt trött efter de långa dagarna och jag förstår inte hur jag klarar av att vara vaken när jag har kommit hem. Men jag försöker hålla mig levande.

Ska till doktorn imorgon också. Först var det endast tänkt att jag skulle kolla min syn. Men det är väl lika bra att ta alla problem på en gång. Så det lär bli en del prover och sådant skoj..
Sedan ska jag även få en ny dator. Känns rätt så underbart med tanke på att min nuvarande dator stängs av lite när den vill.

Ni får en bild på mig och lille misse sötis Tindra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0