I am here to stay

Lyssnar på låtarna från filmen Dear John. Hur fina som helst, precis alla. De är liksom som filmen, lika fint. Packar gör jag också. Packar ner allt jag äger. En gång till. Allt ska ner i lådor för att sedan packas upp på ett annat ställe. Inte så långt bort. Men nu är det dags för flytt igen. Börjar känna mig som en sån där, en sån där som jag inte riktigt kan sätta ordet på. Packar ner, packar upp och inte är riktigt säker på om man är där för att stanna. Men allt ska bli bra nu. Allt ska bli lika fint som det var. Jag har bestämt mig.

Några veckor gammal bild. Håret är mycket ljusar nu, jag vet inte riktigt hur det känns. Jag saknar att ha det brunt. Jag som aldrig trodde att jag skulle sakna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0