Plugg plugg och mer plugg

Man kan tro att det är över. Men nej. Den här kvällen har spenderats åt att göra en analys om min träningsdagbok. Alltså en uppgift inom idrott&hälsa. Inte kul alls om jag ska vara ärlig. Kom däremot även iväg till Västertorp för att kolla in mitt blivande hem. Det var faktiskt helt ok. Har varit lite skeptisk över området och att det är röda linjen. Känner knappt ingen som bor där ute så det känns väl lite små sorgligt. Dessutom är det inte så kul att lämna Enskede heller. Men allt blir nog förhoppningsvis bra i slutändan!
Nu ska jag ta en dusch.
Ching sålänge!

Kommentarer
Postat av: elsa

Rödalinjen is the SHET!!! ;) Hoppas du kommer trivas! Pratade och grattade din syster nyss, fan vad glad hon lät, och ni verkade ha skit kul. Synd att jag missa... Puss

2010-06-04 @ 22:04:35
URL: http://eandk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0