qwdasmk

Önskar att alla bara kunde se min ilska och hur arg jag är. Vet ju inte alllllllls vad jag ska göra. blöblöblöblböbölböbölb, och jag fattar inte varför jag tar åt mig så jävla mycket för något jag inte gjort, men jag hatare. damp på riktigt det här, tänkte gå och sparka på något nu.

Jag blir dessutom äcklad, när jag tänker på hur han måste tänka när jag säger att det inte stämmer, när han tror att jag bara ljuger honom rakt upp i ansiktet, för det är det värsta jag vet, människor som ljuger. Äckliga människor.  Men nu måste jag sluta tänka så mycket, skaka av mig allt bara, för det är ju trots allt inte mitt misstag och inte jag som förlorar något. Det är du som går iväg och tror att du gör det rätta. VARSEGOOOOO!
ciao

Kommentarer
Postat av: i came to dance dance dance dance

HAHA VA SÖT!

2010-12-28 @ 02:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0