One minute it's love and suddenly it's like a battlefield

Vill bara säga att allt börjar bli lite lättare nu. Jag börjar hitta tillbaka. Dessutom blir jag alltid extra glad under juletid. Julgranen är uppe och imorgon kommer dessutom min mormor hit, och mamma. Ska bara njuta denna jul och se över de som inte är värda att se på.
Dessutom är jag glad över att jag har fina vänner, sen att jag har en del falska i min omgivning är väl något man får leva med. Alltid är det någon som snackar skit och inte kan ta saker med personen i fråga istället, och det äcklar mig. Har bara väldigt svårt för att förstå hur man kan vilja vara så. Men inga sura miner nu för det är jul!
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0