lista

1. Hur gammal är du om fem år? 22!

2. Vem var den sista du träffade? Min syster Mika

3. Hur lång är du? 171 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? The day after tomorrow.

5. Vem ringde du senast? Mamma tror jag, eller Cassandra.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till mamma "Vi har hittat världens sötaste perser sin finns i Tyresö, så ta med din dator till jobbet så att du kan kolla!! Puss", haha vi funderar på att skaffa en vän till Tindra som börjar bli lite uttråkad och tar ut sin ilska på mig.

7. Vad är dagens planer? Det är natt. Men då solen lyser igen så ska jag och mamma inhandla en julgran. Blir nog plastgran för första gången i mitt liv.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa. Är jävligt seg på att smsa med min iphone, ioförsig råkar jag alltid lägga på när jag pratar i telefon också. Men att ringa gillar jag nog mer ändå.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda. Eller rättare sagt inte tillsammans. De har aldrig varit gifta.

10. När såg du senast din mamma? Idag när hon lämnade donken mat till mig, tack!

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? 13:00

13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm, jaa. Eller hittat och hittat, jag har sett katter ute? och typ utomlands ioförsig.

14. Vilken är din favoritplats?
Koh samui.

15. Vilken plats föredrar du minst? Flygplan, trånga utrymmen och alla kalla platser. 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag drömmer om ett liv långt bort härifrån, med en fin pojkvän, ett jobb som jag älskar och vara lycklig.

17. Vad skrämde dig som barn? Allt skrämde mig när jag var liten. Jag var rädd för mycket. Kanske för att det hände en del grejer under den tiden som jag har växt upp som har gjort mig rädd.

18. Vem fick dig att skratta senast? Cassandra, Josefin och Lovisa.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover oftast med trosor, med något löst linne ibland. När jag fryser blir det dock betydligt mycket mer.

22. Hur många kuddar har du i sängen? *räknar*, 5!

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Aldrig faktiskt!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.

26. Är du social? Ja det är jag!

27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's, cookie dough och marängswiss (stavning?).

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och köpa en ny garderob. Spara också!

29. Tycker du om kinamat? Si, det gör jag.

30. Tycker du om kaffe? Ibland.

31. Vad dricker du till frukost? Oboy.

32. Sover du på någon särskild sida?
Näpp, vrider och vänder mig väldigt mycket innan jag somnar.

33. Kan du spela poker? Nej, kunde spela lite förut. Men inte på riktigt.

34. Tycker du om att mysa? heheheheh, jaaa... hehe.

35. Är du en beroendemänniska? beroende av? närhet, ja!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte vad jag kommer på nu.

37. Vill du ha barn? Vet faktiskt inte. Har i flera år sagt att jag inte vill ha barn, och det säger jag fortfarande. Men jag lär nog hinna ändra på mig!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska typ. Några tyska ord, några spanska ord och några thailändska ord.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är otroligt vackert. Och att ligga vid havet och sola är underbart. Men jag har en liten rädsla för hav efter tsunamin och ligger alltid på min vakt. Dessutom blir man ju så äcklig av saltvatten. Så jag föredrar nog mer att bada i en pool. Tråkig tjej jag vet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och andra ytligheter. Mysmiddagar också!

42. Äger du dyra smycken? Nej! Tomas Sabo armband kan väl inte riktigt räknas som dyrbart?

43. Har du någon gång testat narkotika? Nope!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Guud, jag vet inte. Känner många roliga typer.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr jag har på handleden som ser lite ut som att jag har skurit mig. Detta är dock inte fallet, det skedde bara en liten olycka på idrotten då jag och en klasskompis vill fånga samma boll.

47. Vad har du för ringsignal? Iphones tråkiga. Som alla andra på tunnelbanan också har.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, det har jag. Bland annat en söt klänning från när jag var kanske ett år.

49. Flirtar du mycket? Inte medvetet tror jag.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild.

51. Kan du byta olja på bilen? haha uhm nej.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag är en duktig förare. Ioförsig så har jag aldrig kört bil. Menmen.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Tristan och Isolde, läser i Svenska B kursen.

54. Läser du dagstidningen? Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp.

56. Dansar du i bilen? Ja det händer, men sjunger gör jag nog oftare.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Absolut ingen aning.

59. När var du i kyrkan senast? Minns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0