I'm yours, you're mine, two satellites

Gårdagen var väl minst sagt omtumlande. Blev en ganska spontan utgång med ett par grabbar, bland annat Luciano. Vi började på Nivå 22, för att sedan ta oss vidare till Entourage där jag träffade på massa bekanta människor, kult. Väl där inne så tappade jag bort alla helatiden (jag är ganska vimsig av mig och snurrar ofta iväg på mitt egna håll). Möttes av både surhet och falskhet, kulkul. Lite senare hängde jag på min systers vän Anna till Lobby och även där kände jag mig helt lost, haha. Men stötte däremot på några härliga människor.
Sen när jag fick nog av partajande så skulle jag åka hem, och möts då av helt sjukt falska anklagelser. Ni vet hur sur man blir va? När man verkligen inte har gjort något som en annan säger att man har. Vadfan gör man då liksom? När andra är så säkra på sin sak. haha blööööö på kvällen kände jag då. Hemma var jag vid fem iallafall, sjukt upprörd och på himla dåligt humör som fortfarande sitter i. Men om man bortser från det dåliga så var väl kvällen ganska bra ändå.
Ärligt talat så har jag typ ingen aning om vad jag nyss skrev, är helt död och det känns som att det här var den mest konstiga text som har skrivits i min blogg. jajajajajja. puss


Igår körde jag på mina heels och älskade svarta höga jeansshorts  och enarmad tröja. puss blä hej.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej, du har en jättebra blogg! Men en fråga: Hur kommer du in på de olika klubbarna? Kram

2010-12-26 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0