I'm gonna love you like i've never been hurt

Inatt drömde jag om honom igen. Han som fick mitt hjärta att slå så mycket snabbare, och han som framkallade så många tårar.
Jag drömde alltid om honom förut, nästan varje natt. Jag brukade vakna upp av tårar och av andnöd. Inatt fick jag se honom igen, och när jag vaknade upp var jag ledsen, förtvivlad och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Ville jag somna om igen för att kanske få se han igen i mina drömmar? Jag vet inte.
Men min dröm var fin, det var den verkligen.

Kommentarer
Postat av: Isa

Kan du inte följa listan som du skulle göra? Du skriver så himla bra så jag vill bara läsa mer!



Kram

2010-12-09 @ 19:50:39
Postat av: alice

KIM UPPDATERA! :p

2010-12-13 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0