Dag 03 - Mina föräldrar

Jag vet att jag är seg med detta och fick precis klagomål av Cassandra. Hon sa att jag suger, att jag är sämst, Tack Cass. Så nu ska jag skriva om mina föräldrar, kort bara, är nämligen i skolan.

Okej, min mamma är allt för mig. Allt. Marika Kangärde heter hon. Dagen efter julafton blir hon 49 vintrar, jordsnurr, bast eller vad ni nu vill kalla det.
Hon är vacker min mamma. Hon har blond/grått lång tjockt hår. Den gråa tonen kom redan då hon var cirka 25 år, så det är inte grått på grund av ålder.
Min mamma är snäll, hon vill mig det bästa, trots att jag inte vill tro det ibland. Men så är väl alla tonåringar. Mamma arbetar med hästar, islandshästar vilket hon har gjort i ganska många år nu.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om min pappa. Vi har bra kontakt till och från. Men vi kommer inte överens alls. Inte för fem öre. Nu har vi inte träffats på ett bra tag, och jag får se när det blir igen. Sorgligt men sant.

Är himla stressad så jag hinner inte skriva mycket mer. Tshyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0