Sommaren 2010 - I'm back

Sommaren är väl nästan över? Ändå så vägrar jag säga att det är höst förens september månad är här. Sommaren har bjudit på både gott och ont. Mest gott. Kanske den bästa sommaren hittils? Nja inte riktigt, men den har varit väldigt bra. Känns som att jag knappt har varit hemma något. De två första veckorna i juli spenderades på Rhodos, två partyveckor. Då menar jag verkligen party varje kväll. Självklart var jag även sjuk två veckor efter jag hade kommit hem. Direkt när jag hade blivit frisk så begav jag mig till Rättvik i en vecka. Även en del party där, men inget direkt superkul att berätta om.
Förövrigt så är jag och min bästavän inte bästavänner längre, Anso alltså, vi skiljdes åt. Det är tråkigt hur vissa verkligen kan lämna sina vänner för pojkvänner. Nästan lite läskigt hur man kan bete sig dåligt och jag hoppas att ingen annan håller på med något sånt dumt då det är det dummaste en vän någonsin kan göra. Nog om det.

Sen har vi väl det största som har hänt detta sommarlov. Jag har flyttat hemifrån. Med min syster. Vi bor numera i en tvåa vid Haninge Centrum. Har inte ens bott här i en vecka så ännu har jag inte kommit underfunn med hur bra jag trivs osv, men allt blir nog bra när vi får ordning på alla kartonger och så.
Sen var ju sommarlovet iprincip slut..

Direkt när skolan börjar så blir jag ju självklart sjuk. Har kommit fram till vetskapen om att jag kanske inte kan vara i en skolmiljö med så mycket människor och bakterier eftersom att jag genast blir sjuk. Förra läsåret så var jag ju sjuk nästan varannan vecka. Inte så roligt.

Nu blev det här inlägget förjävla långt. Men nu kör vi då? Hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0