OH MY GOD

Vet ni hur länge jag har suktat efter dessa skor? De perfekta höstskorna. Så äckligt snygga att jag bara dör. Dock dyra. Såklart..



Sen helt plötsligt så fanns dom bara där. Kopiorna. Från Nelly. De har dock inte kommit ut ännu, men när de kommer, så SKA jag ha dom. JAg fyller år snart också (till er som läser min blogg....), så jaaaaaa de är bara att skicka hem skorna till mig sötisar. Dessutom lär nog priset inte bli allt för farligt!



Update: Börjar bli lite osäker på om detta verkligen kan stämma. De ser ju på pricken likdana ut och jag vet dessutom att de översta skorna finns i senapsfärg också, och de under ser ju väldigt senapiga ut. Men jag håller hoppet uppe!

Kommentarer
Postat av: elsa

fan, trodde du hade slutat blogga din busunge. Glad att du inte gjort det! LOVE <3

2010-08-27 @ 08:49:33
URL: http://elsa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0