We're all a little bit fucked up sometimes

Önskar att jag verkligen kunde skriva - Shit nu kör jag igång med bloggen igen, och denna gång faktiskt göra det. Men alltså nej, sagt det alldeles för många gånger och att göra det igen kan väl vara en av mina största lögner på länge.

Men i alla fall, hur som haver, så mycket har hänt sedan jag skrev i den här bloggen förut. Vidgade vyer, många nya bekantskaper samt många förlorade. Sen om det verkligen var en förlust går väl att diskutera hehe. Har ju haft pojkvän, varit så fruktansvärt jäkla kär, och gjort slut. Har haft en sommar, mer eller mindre för mig själv här borta. Har flyttat från West Hollywood till Hollywood, samt så bor jag endast med Pelin nu, istället för att bo 4 stycken i en lägenhet. Hängt med så mycket kändisar(hehe), och lärt känna så härliga människor. Jag var liksom fast ett tag(alldeles för länge) och stod och trampade på ett och samma ställe, mådde inte bra alls hörni. Men har fått se en annan sida va LA det senaste halvåret och jag är så kär i denna staden..
 
Tänkte i alla fall försöka börja skriva lite här igen, i alla fall försöka. Finns mycket jag vill skriva om, men jag tar mig liksom aldrig i kragen och faktiskt sätter mig ner och skriver. Trots att det var det absolut bästa jag visste för några år sen.

Sen kan det ju också vara så att jag skriver det här inlägget och sen kommer nästa inlägg om typ ett halvår, man vet ju inte. Vi får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0