Perfect Sunday

Igår regnade det i LA, hela dagen. Ni som känner till la vet att det aldrig regnar här, så det är nästan så att man får en chock samt uppskattar det lite. Mysigt med grått och regn. Blev iallafall en typisk regndag hemma med skräckis samt lite fix. 
Senare under kvällen blev jag upphämtad för att åka till en bankomat som säljer cupcakes. Jaaa en cupcake bankomat, helt fantastiskt!! Därefter blev det ännu mer filmmys med vin och cupcakes, en perfekt regnig söndag helt enkelt. Var så seg hela dagen så när jag kom hem inatt somnade jag direkt när jag hade krupit ner i min säng.

Idag är det måndag, vilket betyder städ/pluggdag. Har en del projekt som jag måste finish up. Även molnigt idag så det spelar inte så stor roll att jag blir instängd här hemma. Dock så är jag fortfarande väldigt trött så det blir till att överdosera kaffe.

Mår förlvrigt mycket bättre nu efter det som hände under lördagsnatten. Efter regn kommer solsken, litterally 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0