2012, jag hatar dig

Jag är så glad över att det är ett nytt år nu. 2013 ger mig en chans att starta om, att göra något vettigt och detta år ger mig framförallt möjligheter och chansen till lycka.

Jag kan med säkerhet säga att 2012 var mitt värsta år hittills. Jag försöker tänka på bra saker som har hänt, men allvarligt talat så tar det dåliga över. Och det känns ganska hemskt att jag har givit iväg ett år av mitt liv och stampat på det.
Våren/del av sommaren var väl kanske värst, den styrdes av en psykisk ohälsa, jag var livrädd hela tiden och jag hade ingen aning om vad det var som hände med min kropp. Jag tror det kallad panikångest, och jag vet inte ens vad som var faktoren till att det dumma drabbade mig. Men jag vill ALDRIG hamna där igen.

Det är något med mig och vårar. Jag klarar oftast inte av dom helt skadefritt. Men jag har nog bestämt mig för att klara denna vår galant, för i höst väntar livet på mig, livet och världen står med öppna armar.

2013, gör mig fan inte besviken nu för jag tror på dig. Tillsammans är vi oslagbara om vi bara vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0