Bläääääää

Jag är så långt nere just nu. Jag hatar denna årstid, inget blir någonsin som jag vill att det ska bli. Och som vanligt, så sviker mitt immunförsvar mig.

Idag var inte min dag, inte igår heller. Veckan är inte min och jag lever inte mitt liv.
Jag är arg, ledsen och stressad. Jag har skyhög feber men vet att jag trots det måste kämpa mig igenom dagarna och låtsas som att inget är fel.

Jag vill ju kämpa och jag vill ju orka. Men det tar liksom stopp någonstans.
Jag hatar den här delen av året, och har alltid gjort det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kimmy, sluta jobba och ha dig när du är sjuk!!! Fan att du ska vara så envis och alltid kämpa. Du är grym som gör det men du måste sakta ner!!! Okej? blir ju fan orolig

<3

2013-02-07 @ 21:10:00
URL: http://www.eemaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0