Livet

Alltså allvarligt, det är min tid nu.
Efter att livet har behandlat mig ganska dåligt ett tag så är jag fan uppe på fötter nu och herregud vilken åktur jag har framför mig.
För att inte tala om människorna jag har fått hänga med dem senaste veckorna. Känner mig så lyckligt lottad just nu.

Snart bokas även flygresan till LA, åker någon gång i slutet av juli och blir borta i två år. Förstår ni att jag gör detta?
Jag är så lycklig så att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Nästan lite orättvist haha.
 
Herregud vad ni ska få följa mig på min resa genom världen!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ska också plugga där i höst!
Har du valt dina kurser? :)

2013-05-15 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0