-

Jag vet att jag inte har uppdaterat på hundra år. Mitt liv liksom försvann efter att jag kom hem från Rhodos. Jag har inte gjort en enda vettig sak sen dess. Jag har begravt mig själv.
Jag insåg precis hur mycket jag sa att jag skulle göra i sommar, och hur mycket av det som inte blev av. Inte fan har jag blivit kär direkt hehe.

Men livet har bestämt sig för att ge mig en nystart. Så nu ligger jag här, i min nya säng, i min nya lägenhet. Ja jag har flyttat in i en etta i Hägerstensåsen. Det känns så otroligt konstigt då jag aldrig tidigare har satt min fot här. Allt är nytt. Men det kommer bli bra, det tror jag på.

Snart kommer förmodligen en nystart bloggmässigt också. Hehe. Puss sålänge


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med :)?

2012-09-10 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0