We hade a promise made, we were in love

Påväg hem nu, lite senare än tänkt men ändå inte sent. Var som sagt på födelsedagsmiddag hos några barndomsvänner, det serverades en massa arabisk mat, vilket kan vara något av det godaste som finns.
Sen bestämde jag mig för att ta mig till moda en snabbis där det var Rhodos partaj. Så himla kul och det pirrar i ela mig när jag umgås med alla.
Dock mår jag dåligt och valde att sluta kvällen när alla andra skulle vidare, så himla trist för jag kände verkligen för lite partaj ikväll.
Ska upp tidigt imorgon och möta Tove på något sätt som kommer till Stockholm över dagen. Blir nog ett lunchmöte med tjejerna + mackan. Spännande!

Har en känsla över att den här sommaren kan bli riktigt bra. Jag ska bara få koll på min kropp och sen är jag redo att köra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0