Sjuk

Jag är inte bara arg idag, sjuk är jag också.

Ligger i sängen just nu med feber när jag egentligen skulle fixat mig nu och lite senare gå på sturemiddagen, något jag hade behövt.

Kommer dock vara väldigt försiktig med drickandet nu mer, då jag förmodligen blev drogad förra onsdagen. Jag minns att jag drack två vinglas och lite mousserat, och blev helt fläng. Minns inte mycket och kommer inte ihåg att jag träffade människor, vet bara att jag kände att jag inte kunde kontrollera mig själv alls, min kropp och hjärna synkade liksom inte. Så till er som läser också, var försiktiga med vad ni tar emot från människor som ni inte känner, för man vet aldrig. Jag har själv alltid tagit lätt på sånt och trott att det är något som inte händer.

Ska försöka ta mig ut mitt ide nu och laga mat, men jag vettetusan om jag klarar det.
Krya på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0