Mest bitter i hela landet

Åh fyfaaaan vad arg och bitter jag är just nu.
Även om jag lämnade det för ett tag sen, för att jag visste att det var fel, så är det nu som jag inser vilken jävla tid jag spenderade på helt fel person.
Att jag så länge gick runt och trodde på allt skitsnack. Folk försökte leda mig åt rätt håll, men gick struntade blankt i vad alla sa även om jag någonstans visste att det var rätt.
Jag tror att jag är så jävla smart, och vet så jävla mycket, men sanningen är väl egentligen att jag är så sjukt förblindad, för jag lär mig ALDRIG att ge mig av i tid.
Jag är snäll och förlåter gång på gång. Tar lögner och tar skitsnack. Haha ååååh det är så skrattretande.
Jag är så jävla bitter, nu tänker jag lämna det här, lämna sverige typ.

MEN vad glad jag är över att jag lämnade det, även om det kanske var alldeles för sent.
Hoppas att personen i frågas problem försvinner, för du behöver verkligen hjälp. Skulle i vanliga fall säga "Det löser sig", men jag tror inte att det kommer göra det i ditt fall.
hahaårgned dxlöQASBIOöqasbdm,.es tack för tiden hora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0