This will be over tomorrow when we're sober

Hej!
Det blev ingen utgång igår, jag var alldeles för trött och planerna var lite för dåliga för att det skulle kännas värt att köra. Så jag hyrde film och mös för mig själv. Passar på att vara ensam nu innan min syster kommer hem från fillipinerna. Helgen ser ut att bli riktigt bra, alla tjejer från klassen är fria från jobb osv, så minst en utgång blir det. På söndag kommer Belle, loppan och Ylva(Rhodos tjejer) hem till mig och då vankas det en ordentlig myskväll. Känner på mig att jag kommer ha det riktigt kul i helgen och det kan jag glatt säga att jag förtjänar.

Är på g hemåt nu, ska försöka städa lite och även ge mig ut i kylan och fota lite dvs om min kamera och Malte vill sammarbeta..
Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0