2012

Kan väl inte säga att jag har haft en höjdar start på det här året. Jag har blivit otroligt förkyld och febrig efter nyårsfirandet som förövrigt var riktigt bra. Sedan är jag otroligt besviken på några vänner. Jag ställer mer en gärna upp för mina vänner, det är bara en naturlig sak för mig. Jag begär inte heller att någon ska tacka mig för att jag har ställt upp, men för guds skull, ni kan väl iallafall försöka komma ihåg vem som alltid har försökt torka era tårar och funnits där när livet har blivit lite extra jobbigt?
Kanske är det här ett år för mig att stå upp för mig själv, och inte göra som andra säger eller ber mig om. Nej usch vad trött jag är på att bli överkörd av människor. Jag försöker liksom alltid bara se det goda i varenda person i mitt liv.

Just nu vill jag bara att tiden ska gå, radera hela den kommande våren och sedan resa iväg långt bort med bästa Claudia. Allt kommer bli så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0