I love you Koh samui

Kan man må oförskämt bra? Vet inte riktigt, men jag är iallafall på toppenhumör idag vilket jag känner att jag har varit den sista tiden. Saker börjar vända och går nu med samma riktning som mig. Känner inte heller att jag behöver springa för att komma ikapp med något. Känns bra helt enkelt.

Det ända just nu som gör mig ledsen är det som pågår i Koh samui(Thailand). Koh samui är min absoluta favoritplats på den här jorden och det är iprincip bara där jag verkligen har kännt mig hemma. Just nu är det katastrofalt oväder där nere vilket har inneburit översvämningar osv. Mycket förstörs och människor har dött. Det gör ont.

Menmen. Tänkte springa ner till VI nu och köpa choklad till desperata hemmafruar.
puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härligt hörru!! :)

2011-03-30 @ 10:25:12
URL: http://nathaliesjokvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0