Ajfån

Det här kommer bli ett väldigt onödigt inlägg men jag vill bara berätta att jag är så himla duktig!
Min käraste telefon gick sönder på nyårsnatten, jag hade väl lite för roligt. Så den ringde runt till alla olika människor och knapparna fungerade inte.
MEN!!! Jag har lagat den, höll på och fifflade en massor med den inatt och till slut kom den igång igen och nu är den nästan helt normal. Fyy vad bra jag känner mig, och mamma kanske har rätt, jag är nog jävligt teknisk :D

Bjussar på en bild från telefonen. Vi hamnade fel när vi var påväg dit vi skulle i fredags och var ute i kanske 40 minuter, när vi kom fram var vi helt förstörda. Sminket var borta, håret var blött och humöret var väl inte heller på topp. Men det fixade sig efter att vi hade tagit över badrummet kanske lite för länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0